Näst sista dagen på 2007

image25

Då såg det ut så här på löpet till dagens UNT (eller nästan i a f - detta är taget från hemsidan). Tyvärr finns inget reportage med på hemsidan utan då måste man köpa tidningen i pdf-format. För er som inte har tidningen kan jag berätta att en stor bild av Alva finns på förstasidan samt totalt fyra sidor med bilder och text i A-delen!

Igår åkte vi ut på landet med mellanlandning i Stavby för en fika. Träffade kusiner och kusinbarn som bara växer och blir äldre... (tänker f f a på kusinbarnen).

I dag var vi in till Östhammar och hälsade på gammelfarmor E, så att hon fick träffa Stella (som för ovanlighetens skull passade på att sova...). På hemvägen svängde vi förbi Pålskällan för att köpa tidning och där tiggde jag till mig deras löpsedel för UNT, där Alva var med på bild - undrar om det varit nyhetstorka i helgen??

I morgon är det årets sista dag. Det ska vi fira hos kusin Knas med familj och några till. Pilgrimsmusslor och mousserande till förrätt (alkofritt alt. för mig) för oss vuxna och barnen får en uppiffad plättvariant sedan ska övriga gäster ta med varmrätt och dessert - det blir spännande!

Önskar alla våra bloggläsare ett mycket gott slut och ett underbart 2008.

Vi ses på det nya året!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra artikel. och härliga bilder.
Gott Nytt år önskar hela familjen från Harbo

2007-12-31 @ 13:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0