Lungröntgen avklarad

och allt såg bra ut. Nu är stämpeln på plats och jag fick "kvittera" ut 1 st bebis från avd. 95F. Nu håller vi tummarna för att vi ska slippa framtida sjukhusbesök på ett tag!

Mattias ska jobba i morgon så då får jag prova på hur det är att vara tvåbarnsmamma på riktigt och sköta morgonlogistiken själv...

I dag har vi bakat saffransbullar, Alva var jätteduktigt att göra fina lussekatter! Ska väl försöka hinna få lite pyntat här hemma till första advent.

Ha det gott i kylan!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis till ett stycke bebis.
(Enl, Unt så kommer vår insändare imorgon
Först dementerade redax rubriken, men ändrade sig några timmar senare. Måste köpa tidningen.)

Kram Hanna

2007-11-28 @ 21:53:59
Postat av: fam A

Härligt! (Ser framför mig tomtens verkstad!)Med tanke på allt ni grejat tidigare är jag övertygad om att morgonlogistiken kommer fungera utmärkt.Och så har ni bakat lussebullar - jag är glad om vi hinner köpa pepparkakor..! Stor kram till er alla!

2007-11-28 @ 22:04:12
Postat av: Carina

Skönt att höra att allt ser fint ut, ni har verkligen haft er beskärda del av sjukhus och förtjänar massor av lugn och ro. Hojta till så fort du vill promenera (kanske till våren), så tar vi en tur med barnvagnarna. Kram från Carina m fam

2007-11-29 @ 09:33:54
Postat av: Gudrun

Baka lussebullar har hon nog efter dig Jennie,(Mattias kanske också var bra på det också), för du var nog i Alvas ålder när du bakade lussebullar med din mormor och enligt henne så var du så duktig. Vi hörs kram mormor

2007-11-29 @ 10:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0