Äntligen hemma

Äntligen hemma

Då har äntligen hela familjen kommit hem. Stella har permision och vi behöver bara åka in med henne två gånger per dag och få en dos antibiotika. Känns som en uppoffring lätt att göra då vi kan vara hemma tillsammans.

Här inviger hon sin nygjorda myshörna mellan två skåp i köket och framför elementet så hon slipper drabbas av det drag som drabbar våra fötter nu på vinterhalvåret. Hittintills har hon bara sovit sedan vi kom hem men det är nog dags att vakna och käka lite snart.

De drog sonden i morse eftersom hon visade i går kväll och natt att hon vill och orkar äta själv.

Kommentarer
Postat av: pia c

Grattis! vad skönt för er att vara hemma. Ser rätt mysigt ut där i hörnet vid elementet.

2007-11-23 @ 14:32:13
Postat av: Gudrun

Vad skönt att hon slipper sonden och att ni kommit hem så det blir lite lugn och ro även för Alva. Vi hörs. Kram mormor

2007-11-23 @ 16:07:37
Postat av: Frida

Stort grattis! Det slog mig när jag tittade på föregående bild att jag nog är rätt skadad av tidigare erfarenheter. Sonden såg liksom helt naturlig ut... Huvva! Glad att hon slipper den nu och att ni får vara hemma tillsammans alla fyra. Håller tummarna för lugn och ro nu!

Kramar!

2007-11-23 @ 16:26:12
Postat av: Ullis

Välkommen hem till Bälinge Stella, Emma (och jag!) är jätte nyfiken på dig. Varning hon dyker upp inom snar
framtid!;) Jennie, du är också välkommen hem! Kramar från oss i 4c

2007-11-23 @ 19:20:44
Postat av: Mimmi & Zacki

Det går åt rätt håll, underbart....
Man är ju som sagt lite skadad då det gäller sjukhusvistelser att avstånd kan ibland kvitta...

Det måste ha varit en stor sten som föll från ditt hjärta då NI klev in där hemma....
Själv har jag haft en liten 13 veckors valp liggandes nedanför vårt elementet här i vardagsrummet idag, säger då det tur är att man bara ska vara extra matte till det lilla livet, för nää hund ska vi inte ha på ett bra tag......

Nu hoppas jag verkligen att besöket på hjärtmott. på tisdag går galant o Stella får en OK stämpel i rumpan=)

2007-11-23 @ 22:51:10
Postat av: Hanna

ser ju super skönt ut där, och lite skyddad från ovan
Välkomna hem
kram Hanna med familj

2007-11-24 @ 11:00:22
Postat av: Sara

Hej!
Vad skönt för er att komma hem!
Hon är jättefin.
Ha det så bra så hörs vi av.
Kramar Sara

2007-11-24 @ 15:17:18
Postat av: Cina med Andreas

Grattis och välkommen hem till Stella! Håller tummarna att allt går bra. Även jag konstaterade att sonden inte störde mig... Jaa, jisses!

Lycka till nu allesammans!

/Cina :)

2007-11-24 @ 21:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0